Obchodné podmienky

Objednávanie

  • Objednávanie prebieha vložením tovaru do elektronického nákupného košíka kliknutím na text "Pridať do objednávky".
  • Ak je to potrebné, tak doplňte informácie o farbe, prevedení a počte. Pre uloženie týchto informácii kliknite na text "Uložiť".
  • Ak košík obsahuje Váš celý nákup, kliknite na text "Vyplniť objednávku".
  • Vyplníte kontaktné údaje a odošlete objednávku. V tomto bode je objednávka ešte nezáväzná.
  • Vašu objednávku skontrolujeme a v prípade nejasností Vás kontaktujeme.
  • Ak už nebudete mať žiadne otázky a objednávka je v poriadku, objednávku potvrdíte kliknutím na “Záväzne potvrdzujem“.
  • Až po záväznom potvrdení je splnená právna podmienka platnosti občianskej kúpno-predajnej zmluvy v zmysle §588 a nasl. Občianskeho zákonníka.
  • Každá objednávka bude potvrdená na Vami zadaný e-mail.

Dodacie podmienky

  • Tovar doručujeme vlastnou dopravou, alebo prostredníctvom DPD na dobierku , alebo osobným vyzdvihnutím na našej prevádzke po dohode (TABRIS PLUS, s.r.o., Strojnícka 1, Prešov).
  • Tovar dopravujeme k budove vami určenej adresy, tovar nevynášame, ak to nie je dohodnuté.
  • Ak máte záujem o vynesenie tovaru do domu alebo bytu, uveďte to v poznámke k objednávke. Takto dopredu dohodnutá vynáška je spoplatnená:
    • vynáška do domu 30€
    • vynáška do bytu 30€
  • Termín dodania Vám bude vopred oznámený, zvyčajne deň pred dodaním.
  • Osobne si tovar môžete vyzdvihnúť kedykoľvek, od obdržania oznámenia o uložení tovaru na kontaktnom mieste.
  • V prípade oneskoreného dodania /napr. vypredaný tovar/ Vás budeme okamžite informovať o tejto skutočnosti.
  • Celková suma objednávky je vždy vyobrazená v sumáre objednávky. Odkaz na sumár objednávky obdržíte e-mailom.
  • V prípade oneskoreného dodania (napr. vypredaný tovar) Vás budeme okamžite informovať o tejto skutočnosti. Ak zákazníkovi nevyhovuje náhradné riešenie a nesúhlasí s predlženou dodacou dobou, môže od zmluvy odstúpiť.

Cena tovaru

  • Cena vyobrazená pri jednotlivom kuse tovaru je vždy za základné prevedenie.
  • Všetky ceny sú uvádzané vrátane zodpovedajúcej DPH - 20 %.
  • Akciové ceny sú platné do dátumu ak je uvedený pod ilustračným obrázkom.

Náklady na dopravu

  • Náklady na dodanie tovaru sú kalkulované individuálne v závislosti od hodnoty a objemu tovaru. Cena za dopravu Vám bude určená pred Vaším záväzným potvrdením objednávky.
  • Cena za dopravu pre celé Slovensko je min. 5 € a max. 35 €.
  • Doprava pre celé Východné Slovensko je zvýhodnená - maximálne 20 €.

Montáž nábytku

  • Nábytok je dodávaný prevažne v demonte.

Prešov a okolie:

  • Ponúkame Vám montáž nábytku našími pracovníkmi u Vás doma.
  • Orientačná cena montáže je 8% z ceny v prípade čaluneného nábytku a 30% v prípade dreveného nábytku. Presná cena montáže bude vyrátaná po spracovaní objednávky a pred Vaším záväznym potvrdením.
  • Minimálna cena montáže je 20 €.
  • Montáž nezahŕňa osadenie nábytku na stenu.

Spôsob platby

  • Dobierka kuriérom.
  • Prevod na účet.
  • V hotovosti pri osobnom odbere.

Odstúpenie od zmluvy

  • Zákazník má pravo vrátiť tovar do 14 kalendárnych dní bez udania dôvodu podľa §7 zákona č.102/2014 Z.z. Peniaze mu budú vrátené v plnej výške za tovar rovnakým spôsobom, aký spotrebiteľ použil pri svojej platbe v objednávke. Peniaze mu budú vrátené do 14 dní odo dňa doručenie oznámenia o dostúpení od zmluvy. Tovar na dobierku nepreberáme.
  • Právo vrátiť tovar sa nevzťahuje na tovar poškodený nesprávnou manipuláciou zo strany zákazníka.
  • Náklady na vrátenie tovaru znáša zákazník.

Reklamácia

  • REKLAMÁCIU na tovar je možné uskutočniť do 24 mesiacov v zmysle OZ.
  • V prípade reklamácie prosíme zaslať e-mail na adresu info@superstolicky.sk. V e-maili prosíme uviesť meno a priezvisko, číslo faktúry, dátum prevzatia a názov výrobku. Prosíme doplniť aj číslo chybného dielu podľa montážneho plánu.
  • Reklamačné konanie bude ukončené v lehote 30 dni od podania reklamácie jednou z možnosti a to: odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
  • Ak je poškodený alebo chybný diel z montovaného nábytku, prosíme daný diel nemontovať a bezodkladne zadať reklamáciu. Poškodený diel po zmontovaní nepodlieha reklamačnému konaniu, nakoľko poškodenie mohlo nastať nesprávnou manipuláciou.
  • Náklady spojené s vybavením reklamácie hradí predávajúci.

Obchodné podmienky - podnikatelia

  • Fyzické a právnické osoby – podnikatelia berú na vedomie, že podmienky záruky (najmä záručná doba) môžu byť odlišné od podmienok záruky pre spotrebiteľov a vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim(podnikateľom) sú upravené Obchodným zákonníkom.

Ochrana osobných údajov

  • Osobné údaje slúžia výhradne len pre potreby vybavenia objednávky. Osobné údaje nezhromažďujeme a ani neposkytujeme iným osobám.

Moduly, platobné brány, preklady a služby pre PrestaShop

PrestaShop Addons, Payment gateways and Services

Moduly, platobné brány a preklady pre PrestaShop

Tvorba e-shopov a webových stránok

Internetové stránky a e-shopy

Depeche Mode Shop